ישאר בתפקידו באוצר; השר איציק כהן התפטר מתפקידו כשר השיכון 

איתי גדסי No Comments on ישאר בתפקידו באוצר; השר איציק כהן התפטר מתפקידו כשר השיכון 

השר איציק כהן, שמונה לשר השיכון במטרה לאפשר את מינויו של ליצמן לסגן שר במעמד שר – התפטר מתפקידו כשר השיכון. "בשל האתגרים הכלכליים עימם מתמודדת מדינת ישראל בימים אלה, אני סבור כי ראוי שאקדיש את כל מרצי וניסיוני לפעילותי במשרד האוצר", כתב כהן

סגן שר האוצר, איציק כהן צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר איציק כהן (ש"ס) הודיע היום (חמישי) לראש הממשלה נתניהו על התפטרותו מתפקיד שר השיכון. כהן ישאר בתפקידו כשר במשרד האוצר, תחת שר האוצר ישראל כץ.

במכתב שכתב לראש הממשלה, כתב השר כהן: "בשל האתגרים הכלכליים עימם מתמודדת מדינת ישראל בימים אלה אשר צפויים ללוות אותנו בתקופה הקרובה, ביניהם: תקציב המדינה, משבר הקורונה ועוד. אני סבור כי ראוי שאקדיש את כל מרצי וניסיוני לפעילותי במשרד האוצר".

כהן הוסיף "לאור המפורט לעיל, אני מגיש בזאת את התפטרותי מתפקיד שר השיכון. אני מבקש להודות לראש הממשלה, לרב אריה דרעי ולרב יעקב ליצמן על האמון ושיתוף הפעולה רב השנים ביננו".

כזכור, כהן שכיהן כסגן שר האוצר מונה לאחרונה לתפקיד שר השיכון במטרה לאפשר לשר לשעבר ח"כ יעקב ליצמן להתמנות לסגן שר במעמד שר ולנהל בפועל את ענייני המשרד – מינוי שלבסוף לא יצא לפועל מסיבה כלשהי עד עתה. על פי הפרסום של קרן מרציאנו ב'חדשות 12', ההתפטרות של כהן באה על רקע מחלוקת על סמכויות עם ח"כ ליצמן.

יצויין, כי באופן עקרוני כאשר שר מתפטר עובר המשרד באופן אוטומטי לראש הממשלה, אולם מאחר והחוק אינו מאפשר לנאשם בפלילים לכהן כשר, ראש הממשלה יצטרך למנות באופן מיידי שר אחר למשרד. בשלב זה אין לדעת מי ימונה.



0 תגובות